Pagina de confidentialitate

Document valabil incepand cu 25 Mai, 2018. Va rugam verificati periodic acest document pentru a fi la curent cu eventualele actualizari.

Credem in transparenta si confidentialitatea datelor dumneavoastra. Colectam strict informatiile necesare pentru a va furniza serviciile comandate, si le pastram in siguranta.

INFORMATII GENERALE
Aceasta Politica explica practicile noastre de confidentialitate pentru flanders.ro  (denumit in continuare "Site"). Aceasta Politica de Confidentialitate se aplica tuturor serviciilor furnizate de  FLANDERS SRL. Aceasta Politica de Confidentialitate explica de ce si cum colectam dar si cum folosim informatiile personale ale clientilor nostri.

FLANDERS SRL  este inregistrata in Registrul Comertului sub numarul  J16 /114 /2000, Cod Fiscal RO12778759 cu sediul social in  Str. ALEXANDRU MACEDONSKI   6   Craiova   

1. COLECTAREA INFORMATIILOR
Atunci cand accesati si navigati pe Site noi colectam urmatoarele informatii despre dumneavoastra:

Informatiile transmise de dumneavoastra
Date de contact - receptionam si salvam orice informatie transmisa prin formularul de contact . Formularele de comanda colecteaza informatiii despre dumneavoastra ce includ: nume si prenume,  numar de telefon, adresa de email, date localizare (IP).

Informatii pe care le primim prin folosirea serviciilor noastre


Informatii Automate - atunci cand vizitati site-ul nostru noi colectam informatii, care pot constitui date personale. Aceste informatii includ adresa de ip, url referral, ultima pagina vizitata, tip-ul de browser folosit, sistemul de operare. Putem inregistra data si ora accesarii dar si numarul de click-uri realizate pe site-ul nostru.

Unelte de masurare a traficului - Folosim servicii de masurare a traficului puse la dispozitie de terte parti (Google Analytics) pentru a colecta informatii despre utilizarea Site-ului, cum ar fi vizitele, paginile vizitate. De asemenea urmarim si popularitatea continutului publicat. Uneltele de masurare a traficului folosesc tehnici specifice de urmarire (de exemplu: cookies) pentru a recunoaste dispozitivul si a analiza informatiile despre dumneavoastra. Colecteaza urmatoarele informatii: ce pagini ati vizitat dar si cat timp ati petrecut pe aceste pagini, adresa dumneavoastra de ip, ce sistem de operare folositi, ce browser folositi precum si ce site ati vizitat inainte de a ajunge la site-ul nostru.

1. Loguri informatii - Atunci cand vizitati Site-ul, accesati continutul furnizat de noi, folositi serviciile noastre, folositi aplicatia de chat, ne adresati intrebari, solicitati asistenta tehnica in legatura cu serviciile furnizate, ne trimiteti email sau participati sa concursuri sau completati formulare de satisfactie pe website-ul nostru automat colectam si stocam o serie de informatii in fisierele de tip log. Aceste informatii, includ adresa de ip, adresa web, site-ul vizitat inainte, adresa web de iesire, browser-ul folosit, sistemul de operare, data si ora, tipul de solictare transmisa dar si eventualele erori receptionate de la Site sau servicii.
2. Alte informatii - De asemenea noi receptionam si stocam orice informatie pe care dumneavoastra o transmiteti pe Site-ul nostru, prin Chat-ul nostru, email , telefon sau orice alta comunicare cu echipa noastra sau in legatura cu furnizarea serviciilor contractate. De fiecare data cand ne contactati, noi vom inregistra ticket-ul, chat-ul sau convorbirea telefonica pentru a ne asigura ca avem informatii exacte, astfel inca sa putem oferi serviciile contractate dar si ca suport pentru actiunile realizate de echipa noastra in cazul unei reclamatii la adresa raspunsului primit de la noi.
 

2. CUM FOLOSIM INFORMATIILE

Informatiile pe care le oferiti dumneavoastra:
Colectam, stocam si utilizam informatiile pe care le furnizati pentru urmatoarele motive:

1. Informatiile de contact - pentru a va contactat in legatura cu comenzile dumneavoastra, starea serviciilor, schimbari de functionalitate pentru serviciile noastre dar si pentru Site.


2. Plati si informatii financiare - aceste informatii sunt necesare impreuna cu informatiile de contract pentru a emite o factura si pentru a ne indeplini obligatiile legale si fiscale.

Informatiile pe care despre folosirea dumneavoastra a serviciilor noastre
Noi colectam, stocam si folosim informatiile pe care le primim ca urmarea a folosirii serviciilor nostru pentru urmatoarele motive:

1. Informatii automate - pentru a identifica problemele cu serverele noastre, pentru a administra Site-ul si serviciile noastre. Aceste informatii nu pot identifica o persoana decat pentru a preveni o frauda sau abuz pe Site-ul nostru sau la adresa sistemelor noastre.
2. Unelte statistici - pentru a imbunatiati serviciile si Site-ul nostru.
3. Informatiile din log-uri - pentru a identifica eventualele probleme, administra Site-ul nostru.
4. Alte informatii - pentru a administra contul dumneavoastra si comenzile realizate, pentru a avea informatii corecte si relevante in cazul unei dispute/reclamatii dar si pentru a identifica elemente concrete care ne pot ajuta sa imbunatatim serviciile furnizate.
 

3. SCOPUL PROCESARII DATELOR
Atunci cand accesati ori folositi Serviciile noastre, trebuie sa colectam, utilizam informatiile dumneavoastra conform acestei Policitici. Respectam confidentialitatea si respectam cateva principii fundamentale cand procesam datele personale:

  • Vom colecta minimul de informatii personale, care sunt necesare pentru a putea livra Serviciile contractate
  • Oferim transparenta completa despre cum vom folosi informatiile dumneavoastra pentru a ne respecta obligatiile legale cu respect pentru confidentialitatea dumneavoastra
  • Ne asiguram ca folosim informatiile doar pentru scopul pentru care ne-ati oferit acceptul


Datele personale sunt prelucrate, conform acestei Politici, pentru:

1. Contract - pe baza comenzii dumneavoastra de furnizare a serviciilor si produselor din oferta noastra

2. Obligatii legale - raportarea catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si alte institutii de stat (la solicitarea expresa a acestora) pentru indeplinirea activitatilor aferente controalelor autoritatilor, cum ar fi ANAF, ANPC, ANSPDCP, IPJ, Parchete etc.
 

3. Interesul legitim - necesar pentru scopuri legitime interesului nostru, cum ar fi:

  • sa oferim clientilor nostri produsele sau serviciile comandate;
  • sa indentificam si sa prevenim activitatile ilegale, frauda;
  • sa imbunatatim securitatea retelei si a sistemelor informatice;
  • sa intelegem mai bine cu vizitatorii interactionaleaza cu site-ul nostru;
  • sa identificam eficienta campaniilor promotionale si de marketing;

4. Consimtamant - ne bazam pe acceptul dumneavoastra de a folosi datele dumneavoastra personale pentru a va livra produsele sau serviciile comandate, pentru atrimite informatii de marketing (email-uri periodice , newslettere, maxim 1 pe luna dar si oferte promotionale) prin email. Va puteti retrage acceptul pentru primirea informatiilor de marketing in orice moment actualizand setarile din contul dumneavoastra de client.
 

4. DESTINATARII DATELOR PERSONALE
Datele dumneavoastra personale pot fi transmise catre urmatoarele categorii de destinatari:

1. Persoana vizata sau reprezentatii sai;
2. Autoritati publice din Romania (ex: ANAF, Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor, Parchete, IGP, etc) si din strainatate (ex: Comisia Europeana, autoritati fiscale, instante etc).
 

5. MASURI DE SECURITATE


Folosim Secure Sockets Layer (SSL) pentru a cripta informatiile pe care le completati pe Site cu scopul de a proteja securitate si integritatea lor catre si dinspre Site. Atunci cand stocam informatiile, datele critice si sensibile ne asiguram ca acestea sunt criptate.

 

6. DREPTURILE DUMNEAVOASTRA
In calitate de persoana vizata, cu privire la Datele personale proprii aveti urmatoarele Drepturi:

1. dreptul de acces la date (art. 15 din Regulament);
2. dreptul de rectificare a datelor (art. 16 din Regulament), in urma identificarii persoanei solicitante;
3. dreptul de stergere a datelor, cerere care va fi analizata sub aspectul indeplinirii conditiilor expre ale art. 17 din Regulament si ale scopului colectarii;
4. dreptul la restrictionare a datelor, cerere care va fi analizata sub aspectul indeplinirii conditiilor exprese ale art. 18 din Regulament;
5. dreptul la portabilitatea datelor (art. 20 din Regulament);
6. dreptul la opozitie (art. 21 din Regulament);
7. dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automata, inclusiv profilare (conform art. 22 din Regulament);
8. dreptul de a adresa Autoritatii Nationale pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal si Justitiei.

Pentru a cere oricare din punctele de mai sus, va rog sa faceti o solicitare pe adresa office@flanders.ro

 

7. MODIFICARI ALE POLITICII DE CONFIDENTIALITATE


Ne rezervam dreptul de a modifica Politica de Confidentialitate in orice moment. Daca vom decide ca modificam aceasta Politica, vom aduaga acele actualizari aici sau in orice alt loc in care consideram ca e protrivit astfel incat sa fiti informat asupra informatiilor pe care le colectam.
Daca realizam modificari esentiale ale acestor Politici de Confidentialitate, va vom anunata in cadrul prezentei sectiuni, prin email sau prin intermediul Site-ului cu cel putin 15 zile inainte ca acest modificari sa aiba efect.